JAMES Autoservice

Franchisebedrijf JAMES Autoservice reorganiseerde en wilde haar online communicatie verbeteren. De oude site ging uit de lucht en er moest snel een nieuwe website komen die binnen de visie van JAMES past. Om snel live te kunnen ontwikkelde Omniscale gefaseerd een nieuwe, responsive website voor JAMES én haar vestigingen.

In plaats van een standaard website ontwikkelden we een slim platform waarmee de franchisenemers van JAMES Autoservice op een eenvoudige, moderne manier met hun klanten communiceren. De franchisenemers kunnen zelf inloggen en hun vestigings-site beheren, waarbij vanuit de moeder-organisatie kan worden geassisteerd waar nodig. Via de site kunnen klanten direct bij hun eigen vestiging een afspraak inplannen, waardoor er een hoop werk uit handen van de moeder-organisatie wordt genomen. Da's maar één manier waarop een maatwerk-site je leven makkelijker maakt.

Natuurlijk is de site ook responsive; je bezoekt 'm net zo makkelijk op je laptop als op je smartphone. Daardoor heb je op je oprit, maar ook langs de snelweg direct iemand van JAMES Autoservice te pakken. En da's wel zo handig.

Voor dit project werkten we samen met het Haagse ontwerpbureau Gusmanson.

Keywords: Django, Python, FeinCMS, MySQL, SASS, Responsive

Meer weten over dit project?

Neem contact op met Vincent Bovelander:

06 2488 57 56